Kariéra

MANAŽER E-SHOPU

Volná pracovní pozice Manažer e-shopu Pánské obleky BANDI

Jste e-commerce profesionál a chcete mít možnost seberealizace? Láká Vás zodpovědnost za e-shop www.BandiVamos.cz, jedničku na českém trhu v pánské společenské módě? Dokážete nám představit své dosavadní výsledky?

Pokud si umíte odpovědět ANO, máte zkušenosti se správou a rozvojem e-shopu, pak čtěte určitě dál. Naše online manažerka Petrana Čerbáková hledá posilu do svého týmu. Zeptali jsme se přímo jí, koho potřebuje.

Petrano, koho vlastně hledáš?
„Ideálně někoho, kdo sám hledá příležitost uplatnit své profesionální e-commerce zkušenosti u perspektivní známé značky. Někoho, kdo má nasazení a považuje se za kvalifikovaného odborníka.“

Co bude mít e-shop manažer za úkol?
„Efektivně vytvářet všechny cesty, které vedou k bezproblémovému chodu ziskového e-shopu. K tomu patří i optimalizace procesů v rámci řízení e-shopu (interně i ze strany dodavatelů). A samozřejmě to nejdůležitější, navyšovat tržby, jak lehké …“

Co potřebuješ, aby e-shop manažer uměl?
„Komunikovat a zadávat práci programátorům – tím pádem teoreticky rozumět fungování backendu/frontendu e-shopu. Musí být schopný najít i technické chyby a permanentně kontrolovat hladký chod e-shopu. Rozumět výrazům jako SEO, SEM, PPC, GA, GTM, GSC. Pravidelně získávat, zpracovávat a prezentovat data. Stanovit si KPI a navrhnout nejoptimálnější cestu k jejich dosažení. Myslet obchodně, takže dokáže pracovat s cenami, spočítat si návratnost investice, nákladovost apod. Být orientovaný na zákazníka a umět vést a motivovat svůj tým.

Co je nejdůležitější, musí vždy vědět proč to dělá a neměl by se uspokojit s tím, co není podle něho správně, měl by to jednoznačně argumentovat a prokázat, že se třeba kolegové mýlí.“

Bez čeho se neobejde, co musí zvládat perfektně?
„Administrativu, jako je inventura, kontrola dokladů, jestli všechno sedí tak, jak má. Musí perfektně zvládat zákaznickou podporu, protože se nevyhne kontaktu se zákazníky, a musí myslet na to, že jen on-line chat zákaznickou podporou určitě není. Starost o zákazníky musí být součástí jeho strategie. Musí také dokázat operativně řešit nečekané situace a umět pracovat i pod stresem.“

Naopak, co ho zvládneš rychle doučit?
„Já očekávám, že schopný člověk naučí něco mě (smajlík). Jinak bych tu práci mohla dělat sama. Ale ne, samozřejmě, naučíme ho pracovat v administraci, pokud to bude potřeba. Vysvětlíme práci s interním ERP, určitě projdeme vše o sortimentu, politice a vizi firmy. Tak, aby se s námi naše posila naladila na stejnou vlnu a „jenom“ to přenesla do světa e-commerce. Rozhodně získá spoustu informací o pánské módě a marketingu.“

To nejlepší nakonec, proč by to někdo měl nebo měla chtít dělat?
„Protože to chce sám. Člověk, který ví, co chce, co dělá a sám sebe považuje za profesionála ve svém oboru, nehledá důvod, proč to dělat. Naopak, hledá možnost, kde se může realizovat.

Slíbit můžu skvělou šéfku (smajlík), pohodový tým, který je orientovaný na on-line svět. Pak třeba dobré víno, jídlo a sport. Luxusní pracoviště, spravedlivé ohodnocení a výborné firemní kafe …“

Plat: 30.000 – 50.000 Kč/měsíc

Zdá se Vám to moc nebo naopak málo? Myslíte si, že můžete být osobnost, kterou Petrana k sobě hledá? Chcete se podívat, jak to u nás vypadá a jak pracujeme? Pak na nic zbytečně nečekejte a pošlete nám svůj profesní životopis prostřednictvím odpovědního formuláře nebo na e-mail: kariera@bandi.cz. Do předmětu uveďte: MANAŽER E-SHOP. Rádi se s Vámi setkáme osobně.

Nenašli jste, co jste hledali? Podívejte se na další aktuální nabízené pozice.

Pokud si myslíte, že by se tato stránka mohla líbit někomu z vašich přátel, sdílejte ji na svém profilu:

Nenechte si ujít novinky

Zadejte svůj e-mail a díky pravidelným newsletterům vám neuniknou žádné novinky, akce ani výprodeje.
Budete vždy držet krok s aktuálními módními trendy. A navíc ušetříte.

i
Nenechte si ujít jedinečné tipy na slevy, akce a výprodeje, díky kterým ušetříte až několik tisíc. Neuniknou vám ani novinky a užitečné rady, které vám zajistí, že budete oblečeni správně a podle nejnovějších módních trendů. Dáme vám o nich vědět pravidelně (nejvíce 1x týdně) prostřednictvím newsletteru.