Generálním partnerem výstavy kostýmů k filmu Skleněný pokoj byla módní značka Pánské obleky BANDI
Premiéru dlouho očekávaného filmu Skleněný pokoj doprovázela jedinečná výstava filmových kostýmů, která proběhla v období od 30. ledna do 10. března 2019. A to, kde jinde než v samotné legendární vile Tugendhat. Propásli jste tuto výstavu? Podívejte se níže na exkluzivní fotografie, které zachycují, co všechno mohli návštěvníci vidět. Partnerem výstavy byla módní značka Pánské obleky BANDI.
Jedinečná výstava kostýmů
Pro film na motivy slavného románu britského spisovatele Simona Mawera vzniklo 90 nových kostýmů, o které se postarala oceňovaná kostýmní výtvarnice Katarína Štrbová Bieliková. Té se podařilo dokonale podtrhnout charaktery postav a zachytit proměny v časové linii filmu, což rozhodně nebyl lehký úkol. Děj filmu se totiž odehrává v rozpětí téměř čtyřiceti let.
Návštěvníkům výstavy tvůrci představili 20 vybraných kostýmů, které vystavili přímo v ikonické vile Tugendhat. Ta se stala předlohou pro román, odehrává se v ní i samotný film a byla také inspirací při vytváření kostýmů.
Nový film z česko-slovenské koprodukce, ve kterém excelují domácí a zahraniční herci, můžete právě nyní vidět v kině. Nepropásněte šanci obdivovat hvězdné herecké výkony i dokonalé kostýmy na velkém filmovém plátně.
Pokud si myslíte, že by se tato stránka mohla líbit někomu z vašich přátel, sdílejte ji na svém profilu:
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.