Partneři

Hlavním partnerem českého filmu HRANAŘI je módní značka Pánské obleky BANDI

Temný thriller se odehrává v české současnosti, kterou pokrývá dokonalá pavučina vzájemně propojených kšeftů. Mnohem jemnější a nenápadnější, než byla ta v éře Mrázků a Krejčířů. Samozřejmý systém vratek a skrytých provizí automaticky funguje na všech úrovních. Kdo v něm nejede, je mimo hru. Je to balanc na hraně útesu. Dá se na ní udržet? Jak dlouho ještě? A kdo to všechno vlastně řídí? V hlavních rolích se vám představí Jiří Langmajer, Kateřina Brožová, Miroslav Etzler nebo Jan Tříska.

Hlavním partnerem filmu Hranaři je módní značka Pánské obleky BANDI
Hlavním partnerem filmu Hranaři je módní značka Pánské obleky BANDI

Filmové drama se rozehraje kolem jedné velké zakázky, z níž měly podle zaběhnutých pravidel putovat vratky na zaběhnutá vyšší místa. Jeden z hráčů se ovšem rozhodne pro sólový postup, načež se prudce roztočí kolotoč sledovaček, kompromitujících materiálů, tajných nahrávek, mediálních intrik, výhrůžek, vydírání a zabíjení. Systém se zadrhne a hrozí kolaps. Protihráči volí krajní řešení.

Herce ve filmu Hranaři obléká módní značka Pánské obleky BANDI.

Hrají

Saša Rašilov, Kateřina Brožová, Jan Tříska, Miroslav Etzler, Vilma Cibulková, Jiří Langmajer, Martin Dejdar, Milan Kňažko, Michal Dlouhý, Norbert Lichý, Václav Postránecký, Vladimír Kratina, Jiří Korn, Kateřina Průšová, Michal Pavlata a další.

 

Režie

Tomáš Zelenka

Scénář

Oto Klempíř, Jiří Hubáček

Produkce

NOGUP agency

Pokud si myslíte, že by se tato stránka mohla líbit někomu z vašich přátel, sdílejte ji na svém profilu:

Nenechte si ujít novinky

Zadejte svůj e-mail a díky pravidelným newsletterům vám neuniknou žádné novinky, akce ani výprodeje.
Budete vždy držet krok s aktuálními módními trendy. A navíc ušetříte.

i
Nenechte si ujít jedinečné tipy na slevy, akce a výprodeje, díky kterým ušetříte až několik tisíc. Neuniknou vám ani novinky a užitečné rady, které vám zajistí, že budete oblečeni správně a podle nejnovějších módních trendů. Dáme vám o nich vědět pravidelně (nejvíce 1x týdně) prostřednictvím newsletteru.