Bandi » BANDI radí » 74 % manažerů v ČR zabíjí svůj byznys špatným oblečením

BANDI radí

74 % manažerů v ČR zabíjí svůj byznys špatným oblečením

Líbí se vám lesklé obleky a chodíte v nich do práce? Pozor! Měli byste vědět, že obleky z lesklých látek jsou vhodné pouze na slavnostní společenské události. Například na svatbu, ples, oslavu jubilea a podobně. Do zaměstnání se lesklé obleky absolutně nehodí. Proč?

Dokonalý outfit pro manažera s pláštěm
Dokonalý outfit pro manažera

Lesklý oblek do práce je obchodní sebevražda

V případě, že si na obchodní jednání obléknete lesklý oblek, vystavujete se nebezpečí, že budete na obchodního partnerta působit příliš okázale. Obchodní partner může pak nabýt dojmu, že váš obchod nebude oboustranně výhodný. Absolutně tak snížíte vaše šance na uzavření smlouvy, protože v něm vytváříte pocit, že na něm chcete vydělat.

Stejný efekt platí i pro úředníky a manažery, kteří nevedou obchodní jednání. Ani tito by neměli nosit oblek z lesklé látky. Většina z nich má svého nadřízeného. V jeho očích byste neměli být oblečeni lépe než on. Obleky z lesklých látek vypadají vždy honosněji. Pokud nechcete mít nižší prémie díky špatně zvolenému oblečení, volte vždy obleky z matných látek. Ideální volbou je tmavý matný oblek. Například černý, tmavě modrý nebo tmavě šedý. Dokonale podtrhne váš profesionální vzhled. Navíc vám dodá na respektu. To přivítají především pracovníci na úřadech, kteří často trpí nedostatkem respektu u lidí. Přečtěte si, jak lze nevhodné chování lidí vůči úředníkům ovlivnit.

Manažerský outfit
Manažerský outfit
Outfit na první obchodní jednání s červenou kravatou
Outfit na první obchodní jednání

Na první obchodní jednání volte vždy bílou košili

Nepodceňujte význam barvy košile a pro první jednání volte vždy bílou. V bílé košili budete na obchodního partnera podvědomě působit tak, že jste pořádní a čistotní. Když jste pořádní a čistotní, budí to dojem, že i ve firmě, kterou zastupujete, panuje čistota a pořádek. Takovéto organizace jsou všeobecně považovány za spolehlivé. Působíte tak na zákazníka dojmem, že od vás dostane zboží včas a ve stoprocentní kvalitě. Tímto si zvyšujete šance na uzavření obchodu. Prohlédněte si elegantní bílé košile, které jsou na první obchodní jednání perfektní volbou.

Jaké košile nosit, abyste nevypadali, že chodíte stále v jedné a že o sebe nedbáte

V pracovním kolektivu je důležité, abyste střídali různé barvy nebo vzory košil. Vyhněte se tomu, abyste nosili například pouze bílé košile. I kdybyste měli každý den čistou, vaši kolegové by mohli nabýt dojmu, že chodíte stále v jedné a že o sebe nedbáte. Proto je vhodné měnit každý den košile různých barev a vzorů. Vyberte si správnou košili do zaměstnání.

Károvaná košile do práce
Károvaná košile do práce

Proč si vzít na první obchodní jednání červenou kravatu

Čeká vás obchodní jednání s novým klientem? Uvažte si vždy červenou kravatu. Červenou kravatu nosí pouze sebevědomí muži. Když budete působit sebevědomě, obchodní partner bude mít dojem, že jste profesionál, který své práci rozumí. Tím si můžete získat jeho důvěru. A pokud v něm vyvoláte pocit důvěry, bude s vámi rád spolupracovat, protože důvěra je základem pro spolupráci. Pozor, červenou kravatu volte v tmavším odstínu a bez lesku. Takto vypadá ideální kravata na obchodní jednání.

Toto jsou základní pravidla pro manažery, obchodníky i úředníky, která vám v práci pomůžou být o krok blíže k úspěchu. Témat, jak se správně obléknout, je však daleko více. Další rady a tipy se dozvíte od odborných poradců ve značkových prodejnách Pánské obleky BANDI. Podívejte se, kde je vaše nejbližší prodejna.

Sdílejte s přáteli:

Nenechte si ujít novinky

Zadejte svůj e-mail a díky pravidelným newsletterům vám neuniknou žádné novinky, akce ani výprodeje.
Budete vždy držet krok s aktuálními módními trendy. A navíc ušetříte.

i
Nenechte si ujít jedinečné tipy na slevy, akce a výprodeje, díky kterým ušetříte až několik tisíc. Neuniknou vám ani novinky a užitečné rady, které vám zajistí, že budete oblečeni správně a podle nejnovějších módních trendů. Dáme vám o nich vědět pravidelně (nejvíce 1x týdně) prostřednictvím newsletteru.